GoncaClk 8 haftalık gebeyim sağlık ocağına herhangi bi kayit yaptırmam gerekiyor mu? Sanırım onlarda takip ediyor gebeliği
Purpura26 GoncaClk Hamile olduğunu bildirmen gerekiyor. Genelde onlar sistemden görüp çağırıyorlar aslında ama heryer yapmaya biliyor. Aşılarını doğunca bebeğin aşılarını vs. takip ediyorlar
U-E GoncaClk kadın dogum doktoruna kontrole gittiginde o sisteme haöile oldugunu belirtiyor saglık ocagındaki ebenin sistemine düşüyoroda sizi arıyor beklemek istemezseniz gidip başvurabilirsiniz de
Cigdem-96 Ultrason da keseyi görünce bize bildirin demişti benim sağlık ocağım sizin bildirmeniz lazım kendileri pek uğraşmıyor
ozlmayktkrmm GoncaClk ben direk özele başladım ama sağlık ocaiına gitmedğim halde devamlı arandım sanırım kayıtlar onlara gidiyor