Asyadone Saat 12 de 2 dk bir sancım geliyordu yattım uyudum şimdide tekrar gelmeye başladı acısına uyandım sırtımdan vajinama vuruyor çok korkuyorum 2 ikinci doğum bu ama suyum felan gelmedi böyle sancıyla başlayanlar oldumu
milena11 Asyadone illa suyun gelecek diye birşey yok Bazen nişan yada su gelmez. Sancı sıklığını ve süresini takip et ona göre doktora git sabahı bekleme
Mervebilgi Asyadone ayrica sicak dus al eger ki hala geçmiyorsa anla ki doğum geliyor ağzına tatli birseyler al ye su iç hastanede bunlar verilmez en azindan vücudunu rahatlat gevset
Asyadone milena11 Sürekli geliyor ya kaç dk bir gelmesi lazm tam olarak doğum sancısı bu biliyorum ama yinede emin olamiyorum
milena11 Asyadone duşumu al güzel çık git hastaneye 2 dakikada 1öe düştüyse çok sıklaşmış birde 2.gebelik olduğu için hızlı ilerler
Mervebilgi Asyadone 15 dakikada bir geliyorsa cok bekleme 2. Doğumlar daha çabuk olurmuş ilk doğuma göre
Austosprensi_ Asyadone Ikinci doğumlar daha hızlı olur sancılarınızin süresi kisaysa gidin hastaneye hemen ilk doğum gibi olmaz pıt diye evde dogurursun valla 🤪😂 allah kolay doğumlar versin canım
Zeyneplena34 Asyadone Şuan aynısını çekiyoruz canım. Benim sancımda 5 dk ya düştü. Benimde 2. gebeliğim ne suyum ne nışanım gelmedi. Kasıklarıma ve belime vuruyor sancı. Allahım kurtarsin bir avazda