Dyg34 Bugun 2 tane özel hastaneye gittim ikili test için biri 350 bir diyeri 400 kusur diyor ist anadolu yakası özel de veya devlette yaptıranlar hastane sölermi acaba 🤗 her devlet hastanesi de yapmıyormuş mhrs de göstermiyor cıldırcam☹️
sudamlasi Dyg34 üniversite hastaneleri de yapıyo ücretsiz devlet te yapıyo ama 350-400 ikili test için çok pahalı yaptıkları bi ultrason bi kan tahlili ikili testleri bu fiyattaysa detaylı ultrason u düşünemiyorum🤦🏻 birde üniversite hastanesine gidin istersen
Hatunnn Dyg34 valla 300 400 civari die duyuyorum genelde benden 2500 aldilar valla acibadem farki😀😀 goruntuleme merkezleride yapiyormus yine 300 araliginda cengelkoy medivia var 360 gbi bseydi orda mesela
Ummi Dyg34 niyee o kadr pahalii ben kayserideyim ozele gdiorm ikili teste sadece 45 lira ödedim renkli ultrason 4 boyutluyada hic norml muayne prami veriyrm doktrm her kontrolde renkliden bakio
Dyg34 Renkli ultr zaten 500 falanmış yaptıran arkadaşlarımdan ögrendim onu gözden çıkardım da bu ikili testte şok oldum zaten her devlette yapmıyor zaten özeller de fırsat bu fırsat soyuyor cepleri ☹️
feyza34 Kartal yakacik dogum hastanesinden kadın doğuma randevu alın ordan sizi aynı gün içinde yönlendiriyorlar ultrason ve kan tahlili yapiyolar dört gün sonra sonuçlar cikiyor.
Dyg34 Ummi bende internetten araştırma yaptım gitmeden önce hep istanbul dışı arkadaşlar 20 50 falan ödedik yazmış bende öyledir diye sandım ama malesef istanbulda fiyatlar yüksekmiş ☹️
Melke35 Dyg34 2 test için paraya gerek yok anadolu yakasının neresinde oturuyosun bilmiyorum ama kartal yakacıkta kadın doğum dan randevu al ücretsiz hatta normal develet hastanesinde muayene oldugunda 15 tl orda 1 tl eczacı demişti ben şaşrdım
Ecrinimleyla Dyg34 ben randevusuz gittim canım ama çok etken gitmek lazım ben sabah 6 da hastanedeydim
Melke35 Dyg34 siz gidin ordada kayıt acılıyo ama sabah erkenden gidin yada siz bilirsiniz özele de gidelirsiniz tabii
Ecrinimleyla Dyg34 ben kadın Doğumda yaptırdım bence devlette yaptır o parayı bebeğine harca yazık yani bi kan testi 350 lira çok