Inciiio Biz karpuz olduk 🥰38+0 daha dün gibi burda 4 haftalık hamileyken tavsiyeler istemiştim zaman yavaş geçsede geçmiş gerçekten.. ama bu sıcakta hamilelik hiç çekilmiyor sizler ne durumdasınız?
Mltm07 Inciiio çok sıcak klimaya yüklenince çarptı 😪 bel tutulması falan klasik yaz aylarının zorlukları 🤯 bizde şeftali olduk 12+3 🙏🏻🌸❤️
Pelin-1 Inciiio 21+0 muz oldu oğluşlarim çok sukur 💙💙 karnim cok erken buyudu zorlanmaya başladim simdiden uykuda😔 ama feda olsun onlara uykular 😍😍
Aysenur173 Inciiio bu gece itibariyle burda mor lahana diyor ama bence kavun 🍈 daha mantıklı ☺️33. Haftamız
Dilekcnkn Inciiio 27+2 iri bir marul 🥬 olduk oğluşumla bunaltıcı sıcaklar malesef uykuda bırakmıyor erken kalkıyorum zaten birde yatamayınca daha da berbat oluyor 🤦♀️🤦♀️