Benayfiridin 35 haftalık hamileyim Dişim kırıktı şimdi dayanılmaz şekilde ağrıyor başına böyle bişey gelen varmı ne yaptınız ne önerirsiniz , hamilelikte diş çektirmek yada yaptırmak öneriliyor mu 🥴🥴
Sali3 Benayfiridin 37+5 oldum 3 aydır diş ağrısından ölüyorum ama ne dişçi işlem yaptı ne kendi doktorum önerdi sadece parol iç diyo ama gram etki etmiyo. Benim de iki dişim kırıldı yemek yemek bile işkence resmen. Mecbur doğumu beklicez 😔 ama karanfil yağını önerebilirim eğer evde varsa pamuğa döküp ağrıyan yere koy ama bi kaç dakikadan fazla tutma çok kötü tahriş ediyo. Çok geçmiş olsun 🌺
minnakannesi1 Bende 8 haftalık hamileyim ilk 3 ay ve son 3 ay müdahale edemeyeceğini söyledi doktorum parol kullanmami söyledi birde 1 ay sonra gidicem inşallah 😔