Esrabayrakk heheh çok tatlısın😘❤️ yaşadığım ve okuduğum şeylerden ilham alıyorum. İkili test yaparken hastane sorumluluğu üstünden atmak icin bir sürü şey söyledi. Altı üstü bir imza at diyecek ha. Yok down yok amniyon sıvısını aldırmak baktırmak diye. İlk hamileligim sen beni niye korkutuyon😂 orda dedim her gebelik riskli değil mi. Hiçbir şekilde karnıma müdahale edemezler ve görmedikleri bir şey için söyledikleri sadece varsayim. Ee iman var aldırmam da bebeğimi. Beni tedirgin ettiniz. Her şey düzgün bir yaşım mi sorun dedim. Sonraki gittiklerimde de bilgilendirme yaptılar biliyorum biliyorum dedim geçtim😂🤭teyzem 40 kuzenler 30-38yasinda doğurdu. Kronik rahatsızlığı olan var, çok zayıf arkadaşlarımız var, şeker tansiyon vs vs olan var bende hiçbiri yok. Her hamilelik ve her bebek farklı… arkadaşımın ilki kolaydı ikincisi bebek minyon gelişmiyor gözetim altında şimdi dedim bir hafta daha sabret diyet listene uy kritik dönem 35.haftayı atlatticak sonra alıp kuveze koyacaklar. Ben hep güzel düşündüm dua ettim. Son an ne olacağız kaderimiz de ne var bilmiyoruz yaşayıp göreceğiz:) ilkinde o kadar korkuyorlar ki ikinciyi üçüncüyü doguruyorlar. O mutluluk unutturuyor herşeyi işte. Ben de zorlanıyorum ağlıyorum kusuyorum geçecek diyorum. Hamilelik ağrılı sancılı bir sürec Allah cekemeyecegin acıyı sana vermez. İyiki böyle anneleriz bebeğimiz için endiselenip dikkat ediyoruz. Kedi gibi doğurup çöpe atan da var. Allah isteyen herkese istediği ve bakabilecegi kadar evlat versin🤲🏻