39+5 den selamlar kızlar gelmiyor bizimkisi sancım hiç yok dışardan bakılınca hiç doğuracak gibi görünmüyorum sadece ağrı vajinada bıçak saplanır gibi ağrı oluyor doktorum demişti bebek baskı yaptığı için aşağıya ama bel karın vs sancı yok acaba suni sancı mı verirler sezaryen mı olurum 🤔