Öncelikli herkese hayırlı bayramlar . 🌹
Tam da bayramın ortasında doğum yapacam galiba . 37+4 haftalık hamileyim. Bugün biraz yürüyüş ve alışveriş yaptım midemin altı belim ve hafif kasığım ağrıyor. Düzensiz ama bir yandan da korkuyorum bazı doğumlar düzenli ağrı olmuyor. Acile gitmeli miyim hiç çatı muayenesi de olmadım.🤷🏻♀️🧐