Benim toksoplazma hariç diğerleri pozitif çıkmıştı bir tek toksoplazmam negatif çıkmıştı. Doktorum pozitif çıkanlara karşı bağışıklığımın olduğunu fakat toksoplazmam negatif çıktığı için bağışıklığımın olmadığını söyledi. Bu yüzden de hayvanlardan uzak durmamı söyledi. Evde iki kedim var olmasa daha iyi ama aşılarını yaptırıyorsanız bir problem olmaz ve dışarıya çıkmıyorlarsa sorun olmaz ama sokaktakilerden uzak durmamı söyledi