Ben yorumları okudukca gercekten anne adayları adına üzülüyorum,o kadar yanlıs yönlendirme,belki de umut verme ya da umudunu tamamen kırma durumları varki bu yorumlarda. Yok teyzemin cocugu gelişmiyor dediler ,simdi çok sağlıklı ,yok sunu dediler cıkmadı böyle dediler olmadı. doğum zaten başlı başına bir travma, lütfen kimsenin umutlarını oturduğunuz yerden yönlendirmeyin, bunlar çok yanlış.
Yorum yapanlara soruyorum, tıp hakkında bilginiz sıfır, nasıl böyle güvenle yazabiliyorsunuz. vicdanınız nasıl rahat olabiliyor, şahsen ben bunu yapamam. Bu konuda söylenebilecek tek şey var, testlerinizi yaptırın, doktorunuz dısında kimseyle bu konuları tartışmayın, doktorunuzdan emin değilseniz ikinci bir doktor görüşü alın. Ama onun bunun dediğiyle hareket etmeyin, anca kafanız karışır.