Hemsireanne7979 Merhabalar sormam gereken bir sey var muhasebeci arkadaslara dogum parasi alabilmem icin 90 gun sigortamin odenmis olmasi gerekiyormus simdi ben yarim gun olarak çalisiyorum sabah 9 oglen 12 olrak 22 haftalik gebeyim 16.haftamda işe girdim ve 37 haftaya kadar da calisacagim insallah Sigortam odenis sekli https://www.hizliresim.com/1ml7y1j 15 gun yaziyor ay olarak.tamamlansa yeterlimi.3 ay calissam veya 15 gun 15 gun olarak mi tamamlamam lazim 90 gune
Mavi34 Hemsireanne7979 ay olarak farketmiyor toplam 90 gün pirim.odemeni tamamlayıp doğum iznine çıkacaksın ki para alabilesn
VeraVrea Hemsireanne7979 evet 15 er günden 90 gün toplamalısınız. Hamileliğin erken dönemindeyseniz işveren ile konusup birkaç ay full time calısın
Edibeda Hemsireanne7979 ay olarak çalışman yetmiyor günün de dolması lazım bende aynı soruyu sordum muhasebecime olmaz gününü doldurmamız lazım dedi
-Mervee Canım gün gün tamamlamış olman gerek 15 gün yazıyor ya aslında 30 günde çalışıyorsun yarım gün çalıştığından o şekilde yazıyor dimi. 3 ay degilde 6 ay çalışacaksın yani
Fasulyemm17 -Mervee canım ben 6 aylık hamileyiö 2 senedir sigortam var ve gittiği yere kadar çalışmayı düşünüyorum peki bu doğum parası için biyere başvurmama gerek var mı doğumdan sonra mı başvurmalıyım
Aylinsemih Fasulyemm17 doğum parası icin bebek doğduktan sonra hastane size bi belge vericek onunla basvurucaksiniz 182 deki kişi öyle dedi bana
Hemsireanne7979 VeraVrea saglik ocaginda calisiyorum kan alma olarak yarim gun gidiyorum diger calisanlar kadrolu devlete bagli o yuzden tam gun olmuyor kan almalar yarim gun calistigi icin bende şunu sunacagim insalllah kabul ederler 1 ay maaş vermesinler sigortami tam ödesinler
VeraVrea Hemsireanne7979 öncesinde baska bir yerde calısıyor mutdunuz cunku önemli olan son 12 ayda toplam 90 gün ve üzeri calısmak. İlla son calıstıgınız yerde total 90 gün değil
Hemsireanne7979 VeraVrea evet ocak ayinda çalistim bir ay o sigortam da odenmis baktim soguma kadar 12 ay gecmemis oluyir yani onlarda sayiliyir