Hatice4 emzirmek diye biliyorum. Yeğenime de mama takviyesi yapılmıştı. Ablamın sütü arttı ama o ara mamayı bıraktıramadık sonra emmeye emmeye ne kadar sağsa da sütü azalmıştı ablamın. Bir kaç ay içinde memeyi komple bıraktı zaten. Yani mamayı kesmek de zor oluyor, ağlıyor dayanamıyorsun ama direnebildiğiniz yere kadar anne sütüyle doyurmaya çalışın önce. Emdikçe de artar inşallah