26 haftalık hamileyim ve bundan önce yapılan idrar testlerinde enfeksiyon çıkmadı. Ancak ilişkiden sonra bir yanma hissi yaşadım kısa süre sonra geçti. Bugün de yürürken ani bir şekilde gelen ve hemen geçen batma-yanma tarzında bir hissim oldu bir kaç kez. Bunun üzerine eve geldim sıcaktan olmuştur belki diye ılık duş alıp uzandım. Bu haftalarda bu durum normal mi acaba? Doktoruma da soracağım ancak benzer bir durum yaşayanlarımız oldu mu merak ettim? Şimdiden çok teşekkürler 🤗