Susamtanem2 Elif0712 Elif0712 aslında Mete efe vardi aklımda ama eşim birden Ege ye taktı İzmir’de yaşıyoruz uzun ve iki isim istemiyoruz ege nin topraklari gibi bereketli denizi gibi sonsuz olsun ömrü diye Ege dedik kaldi
Dilekcnkn Elif0712 Doğukan ismini koyacağız bizde 🌸 Hem modern bir isim hemde eskilerden yeni isimlerde güzel ama ne bilim tuhaf geliyor bana bazen 😂🤷♀️
Dilekcnkn Elif0712 Hiç sorma yani tabi herkesin kendi düşüncesi ama kalkıp çok uzun isimlerden de koymam mert falan bunlarda güzel isim bence benim iki oğlum daha var biri Can diğeri Kaan hiç ay çok demode demedim 😂😂
yesQ Elif0712 ay ben de çok sıkıldım o isimlerden ya onlara ek olarak ege ayaz yiğit aren arden vs vs. aynı isimleri koyuyor herkes.. Ben de burak düşünüyorum ama tam olarak karar vermiş değilim en azından şu sıralar bu ismi koyan yok
201520162021 Bende ASİL ASLAN yada UMEYR ASAF iki isim arasında çok kararsız kaldım dogumumada 1 ay kaldı
a_burcu_bur MinikMucizem23 Bilge Kağan koyucaz bizde 💙 eşim ısrarla bu ismi istiyo. Benim içime sinmemişti ama diye diye alıştım 🙄😂