Daha önce de buraya yazmıştım şeker hastasıyım bebeğimin suyu fazlaydı ve doktor 19 temmuza sezeryan günü vermişti 38+1de gel görelim ki ben 18inin gecesinde sancilandim doğumum sabah 8de spinalle oldu öncelikle hiç korkmayın belden iğnenin acısı koldan iğnenin açısından az, ayrıca benim bebis iri bir bebekti 3950 doğdu ona rağmen sezeryanim çok rahat geçti sadece sonrasında anesteziden yarım saat bir titremem oldu. Ayağa kalkmak çok zor şöyle böyle diyorlardı hep aşırı değilmiş hiç korkmayin birazcık acı herseyde oluyor. Sütum gelmiyor onun için komposto rezene çayı bol su herşey deniyorum ama mama takviyesi yapıyorum. Artık ben de 1 günlük bir bebiş annesiyim sorularınız varsq alabilirim