Seyma3011 evet 20li haftalarda feci ayak ile diz arasındaki kemigim ve ayaklarım ağrıyordu doktor osteocare vermisti bir kac gun sonra geçmişti kutunun bitimine yakın 30lu haftalarda yine ağrımaya başladı doktor devam etmemi söyledi fakat uykularda gerindigimde baldirlarim kitlenip uyusuyordu, devam ettim hapa, süt ve her gün maden suyu içtim iyi geldi şuan agrimiyor