Merineri çok gelişmiş de az gelişmiş de iyi degl benim bebek de fazla gelişmişti 38de bugün doğurdum su fazla ve iri önden giden bebekti 4 kiloya yakındı az kalsın rahmim yirtilacakti az gelişti mi de wolunum sıkıntısı vs yasayabiliyor, ilk aylar önemsiz son aylar dikkat edin fazla gelişmişse şekeri karpuzu muzu cevizi kesin örneğin az gelişmişse de bunları tüketin illa ki etkisi oluyor doktorunuz size söyler zaten