Mrv9191 Arkadaşlar 33+4 teyim geçmeyen bi kasık ağrım var acil doktoru nst ye bağladı ama sancı çıkmadı sizinde oluyor mu dönerken yatarken yürürken devamlı ağrı oluyor 😖
Akrepbebek Mrv9191 bende 28 haftadayım benimde bu aralar çok sıklaştı. Uyurken özellikle. Benimde hiç sancim cikmadi normal dedi
ayse12211 Mrv9191 Kasık ağrınız geçti mi? Benim bi aydır çok kötü geçmiyor ne yaptıysam geçmedi. Yürüyemiyorum dönemiyorum 😔
Sedanurcivan Kafa kısmı kasık bölgesine döndüğü için benimde aşırı kasık agrım oluyo doktorum bugün normal doguruna kadar yapıcak bişey yok dedi bol su içmemi söyledi 33.haftamdayım kız 🥰