ilkgebelik123-_ 23.haftanin içindeyim hergun o kadar hareketliydi ki bugün çok az hareket etti uzanıyorum sürekli ama yok
gokcekocyigit07 ilkgebelik123-_ ama çok normal daha düzene binmez ki hareketleri son ay takip edeceksin korkma 😁👍
Zeyyyn ilkgebelik123-_ yorulunca da azalıyor hareketler merak etmeyin hergün bir olmuyor 27 haftamdayım bazen kızım nolur dur diyorum 😂
kelestugce ilkgebelik123-_ canım bazen yediğin ictiginle alakalı mesela ben sevdiği şeyleri yediğim zaman hareketleniyor bazı günlerde çok nadir hissediyorum. Birde özellikle gece kontrol et hareketlerini benimki gündüz sakın gece hareketli 🤩🥰🧿🙏
ilkgebelik123-_ gokcekocyigit07 inşallah ama 17den beridir hergun çok fazla hissediyordum çok korktum bugün 🙏🙏
gokcekocyigit07 ilkgebelik123-_ bu aylarda düzenli olmaması çok normal eğer için rahat etmiyorsa doktora git ama eminim aynı şeyleri diyecektir korkma 😉 sen stres olduğun için bebek de stres olur