Ece003 Hint yağı kullandığım düşük önleyici bir iğnenin içeriğinde vardı bende hint yağı aldım acaba karnıma sürsem bir sıkıntı yaratır mı ? Veya hint yağı tam anlamıyla ne işe yarar bilen var mı hamilelikte kullanımı zararlı mıdır ? Daha önce hint yağı kullanan oldu mu ?
gokcekocyigit07 Ece003 hint,badem yağı gibi yağlar gebelikte çatlak önleyici olarak da kullanıyor ama bir halta yaramadı bende çatlayan çatladı 😁 ekstra olarak hint,badem,yılan,avokado yağı gibi yağlar saç,kaş,kirpik bakımında da kullanılır 👍
Sibelbekler Ece003 ben artık son haftalarımdayim doktor bana hergun 1 tatlı kaşığı hint yağını içmemi önerdi, sebebi de doğumu kolaylaştırmak için
Ece003 gokcekocyigit07 göbeğe sürmekte bir zararı yok o zaman dimi doktorum izinde olduğu için arayıp soramadım
Ece003 Sibelbekler ben daha 2. Aydayım kanama riskimde var sanırım bu benim için çok tehlikeli olur 😄 hayırlı kolay doğumunuz olsun inşallah 💞
gokcekocyigit07 Ece003 yani tabi yine de danışın daha doğru olur ama ben bebe yağı,hint yağı her şeyi sürdüm çatlak onlesin diye de bir faydası yok 😁
amined Seross10 ben hint yagi karismi icmistm sabahina dogurdm 39+6idim.. cok eskiden ebeler simdide yillarin dr lari veriyor bu karisim tarifini herkes bilmiyor ben bu etkisini görmüştm
amined Seross10 inanın hatırlamıyorum kizim 3.5 yasinda.. bu forumda bikac dr verms tarif bayanlar yazmsti hint yagi yazin arama butonuna yapablrsnz bende sıkıntı olmadi takdir sizin.. 39 haftayi aştiysaniz tabi
Seross10 amined 39+1im bugün 3 cm açıklığım var bebekte doğum kanalında. Bir kaç açılmış gönderiye denk geldim meyve suyu içine 1 tatlı kaşığı diyende olmuş 1 yemek kaşığı diyende. Dünde bir gönderide 50 mllik yağın hepsi 11 hurma ile deniliyordu hangisi bilemedim kaş yaparken göz çıkarmak istemem yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik sorunsuz dertsiz
amined Seross10 hersyin azi karar cogu zarar ben 1 kasik koydugumu hatrlyrm karisma.. hatta gecen annemlere gittgmde kutusunu gormstm nerdeyse doluydu..