Cilekk09 Kizlar 33 haftalik.hamileyim ama.son iki haftadir vajinamda felaket bir kasinti var gece beni uykumdan uyandiriyor o derece mantar olabilir dedi doktor krem verdi kullaniyorum ama faydasi yok basina gelen var mi ?
alazzeyneperva Cilekk09 çoğu hamilenin başında var valla türlü türlü öneri verildi yaptim olmadı doktor hep krem verdi olmadı en son başka bi doktorun versigi başka bi krem mükemmel işime yaradı anlatamam çok iyi gelmişti artık rahatım enfeksiyon yine var ama krem sürdükçe kaşıntı rahatliyo
Susamtanem2 Cilekk09 yanlış yönlendirmek istemem Dr a sorun ve araştırın ama sirkeli su denemiştim 4 sene önce o bölgeyi yikamistim
_Tugba34 Cilekk09 bende gecen öyle olmuştum her tuvaletini yaptığında su dök doktor alttan bakar korkusuyla gitmedim gecti bol bol yıkayınca yatakkendd e yıka gecer inşallah canım
Cilekk09 alazzeyneperva Surekli banyoya gidip su tutuyorum o biraz rahatlatiyor ama korkuyorum cokda tutmak istemiyorum
Cilekk09 Susamtanem2 onuda dedim ama iyice tahris etti sanirim cok fena yakiyordu tesekkur ederim yinede