poyrazinannesi3547 sedanurunalx19 ben 15 haftalık hamileyim henüz hissetmedim erkek bebiş Kız bebek daha hareketli olur diye duydum burdan tabi herkeste farklıdr
Durunbigeldim Boy_girl normal erken daha ilk gebelikse 20ye kadar yolu varmış ben 16da hissettim ufaktan doktorum zayıf gebeler erken hissedebiliyor demişti
Sevgikaya1525 Gizemmnurt ewet benim 15 haftamda pıt pıt atımı ve balık gibi yüzüşünü hissetim oğlumun ve şuan her gece halay çekiyor😂😂çok harketli
Calisananne25 Gizemmnurt 16+4üm 2 gün önce ilk kez hissettim sırt üstü yatınca pıt pıt şeklindeydi sanki zonklama gibi kalp atışı gibi sırt üstü yatıp dinleyin kendinizi 🥰
Aysel0707 sedanurunalx19 cok cok erken daha kan nasıl hareket edecek 😁 ben 25 haftalıgım daha net hareket etmıyor
Eylulmom1 sedanurunalx19 4. aya yeni girmişsiniz, bitecek değil 😁ayrıca daha çok çok normal daha küçük.
sedanurunalx19 poyrazinannesi3547 anladım ben daha cinsiyeti öğrenmedim rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻❤️
poyrazinannesi3547 sedanurunalx19 Aminn hepimiz sağlıkla alalım kucagımıza 🌹🤲🏻ben 12 +5 haftalıkken gtmştm op.dr yüzde 90 erkek dedi ama haftaya birdaha başka hastanede baksn ne olur ne olmaz dye
Suleasyaa 16.haftamda hissetmiştim kızım olacak. Karın yapısı ile de alakalı imis aslında. Kilolu hamile kalınca fakan daha geç hisswdiliyormus.