Rabianurum52 bende şekere dair hiç bir belirti yoktu, açlık kan şekerimde normaldi doktorum yükleme yapmak istemedi, vakti geçtikten sonra sabah kahvaltıdan öğlene kadar kendime gelemiyorum bir çok kişi şeker diyor bayağı zorlandım, kendi kendime iyi olmaya çalışıyorum şekerim kahvaltı ile bir anda yükselmesin die gece kalkıp birşey atıştırıyorum ve pişmanım araştırıp ısrarla yükleme yapalım demediğim için.