Umudayolculuk36 Hanımlar küçük kasabada yaşıyorum çoğu yerde bulamıyorum benimkiler artık olmuyor 17.haftam nereden alıyorsunuz hangi marka alıyorsunuz tavsiyeye ihtiyaçım var
Babymoomy Umudayolculuk36 ben bi iç çamaşırcıdan aldım lohusa külodu de verirler zaten karnı tamamen kaplıyor doğum yapınca da giydim gebe iken de çok rahat ettim
Mineyld07 Umudayolculuk36 trendyoldan getirttirdim NBB marka L bedenlerdi 9 ay çok rahat kullandım sezaryen sonrası da iyi geliyor dikişlere değmiyor 😊
Celiklibusee Umudayolculuk36 ebebekten almıstım bayadır kullanıyorum gayet iyiler indirimde 2li paket olarak 17-18tl civarına geliyor. Eğer bulamazsanız mobil uygulamasından sipariş verebilirsiniz🙏🏻
gokcekocyigit07 Umudayolculuk36 dün tesadüfen Lcw de denk geldim 3 lü şekilde ve hemen aldım harika çok rahat tavsiye ediyorum 😌👍
Suleasyaa Trenyoldan 5 li şekilde NBB marka almıştım. Çok kaliteli kendi bedenimi aldım mideme kadar çıkıyor
Esraesra1 E bebekten aldim 2li paket seklinde. Göbek altinda kaliyor lastigi. O kadar rahat ki. Tekrar alacagim
ecevecev21 Ben hamileliğimin başında nbb marka aldım internette de var canım aşırı kaliteli ve kullanıslı
Esmakucuk Umudayolculuk36 hamile külodu olarak nbb kullandım çok memnunum, onun haricinde battal boy çamaşırlar olur ya, tutkunun ve papatya nın öyle çamaşırından da aldım onlar da çok rahat oluyor hem onlar doğum sonrası ds kullanılıyor uzun süre
Gkc92 Umudayolculuk36 ben hamile kilodu değilde penti nin %100 pamuk L düşük bel iç çamaşırlarını aldım çok rahatım terletmiyor falan iyi yani
Melamial Ben BİM’den düşük bel külot aldım iki üç beden büyük. üçlü 9 TL’ydi sanırım. Karnıma çıkınca külot rahatsız oluyorum
Milenka Umudayolculuk36 ben suwenden alıyorum. Normal giydiklerimin büyük bedenlerini aldım. Aynı markanın hamile altınida aldım ama normal olanlar daha rahat Yine aynı markanin emzirme atletleride guzel
ozlmayktkrmm Umudayolculuk36 ya ben aldım ama bana çokta cazip gelmedi karnımın yukarısına kadar çıktığı için kaşındırdı sıktı falan , sonra normal kilot aldım büyüy beden olarak rahat ettim
Eda115354 Umudayolculuk36 ebebek nbb ve penti kullandım hepsi de iyi gibi ama ebebekinkiler çabuk yıprandı lastik kısımları