
Merhaba kızlar burada yumurtlama olmuş mu acaba kaset testle ilk defa deniyorum. Bir kaç ay önce çubuk testle denemiştim onda da tam koyu değildi ama hamilelik oldu kimyasalla sonuçlandı. Acaba yumurtalarım tam olgunlaşmıyor mu anlayamadım . Tekrar yaşarım korkusu var şuan