ElifB08 merhaba bende hep hareketliydim, hatta 4.5 aylık hamileyken eşim acil ameliyat oldu 3 ay yürüyemedi ve hem çalışıp hem eve erzak taşıma hem onu hastaneye taşıma yaptım. Sporuma yürüyüşüme hep devam ettim, suan hala günde 10.000 adım atıyorum gelin görün ki 40+1 bitiyor bugün, hala doğmayan bir bebeğim var 😂 maalesef herşey nasip işi ne zaman ne şekilde gelceklerne gerçekten onlar karar veriyor, ama böyle olduğu için asla salmamalıyız diye düşünüyorum sizde devam edin gücünüz yettiğince 🥰