Benimde 30. Haftada erken doğum riskinden dolayı yatış verilmişti 1 hafta öyle dediğiniz gibi sancılar geldi gitti şuan 37 olmak üzereyim hala daha dogurmadim bekliyorum korkmayın ve kendinizi ona odaklamayin psikoloji daha da sancıları arttırıyor çünkü olucagi varsa önlemler alınmış zaten sizde kendi önlemlerinizi alıp bekleyin sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize 😊