3 gün önce yavrum 37+6 da sezeryanla dünyaya geldi ilk gün çok güzel emdi ikinci gün zorla bir kaç gez azar azar emdi sarılık başlangıcı dediler iki gündür test yapiyolar dün azalmis bugunde çoğalmış denildi sarılık değeri 12 kusur ama doktor gidin yarın tekrar bakarız dedi takacak bişey yok diyor fakat mama veriyorum sütü sagio verdim nolur yardım fikir verin çocuğumun reng8 değişti resmen bugün toplamda yarım saat uyanık kalmıştır sürekli uyuyor