Elisammmbade Sebnemkader Elisa Bade koyduk biz prensesimin adını🌸 Elisa: cennet kapısında bekleyen melek 🍒 Bade: Aşk perisi,aşk bebeği demek🍒
Msydn6 Sebnemkader 2. Ce hamileydim bir oğlum vardı eğer bu kızım olursa kesinlikle Elisa koyacaktım o kadar beğeniyordum ki halen içimde ukte kaldı nasip ☺️ Bir oğlum daha oldu ama size fikir olsun Elisa nın anlamı da çok güzel
Olyb Sebnemkader Mila Rus ismi. Elisa gayrimüslim bir isim. Bunların bilincinde olup koyuyorsanız sorun yok tabii.
greybrde Sebnemkader mila liya asel gına geldi artık elisa güzel bence😃 bende kızım olmuş olsaydı elizan koyacaktım uzaktan gelen ezan sesi demek