Merhaba hanımlar 28 haftalik gebeyim. Son 1 haftadir ayaklarım acayip şişiyor. 2 gündür tuzu bıraktım ve bol su tüketmeye çalışıyorum genellik de ayağım yukarda oturuyorum. Ayak şişmesine ne iyi gelir bu durumu yaşayan varmi dikkat ettigim halde şişi inmiyor kac gündür davul oldu bildiginiz😥😥