Kahverengi 20 hafta hamileyim yürürken iki tarafımada ağrı giriyor.Yatarken veya otururken bir sıkıntı yok acaba göbeğim büyüdüğü içinmi bi fikri olan varmı .
Anlbsra Bende ayni durumdayim 19 haftsligim sag sol kasikda bazen belimin arkalarina dogru bazen endiselenmiyo degilim
Kahverengi Anlbsra 1 gündür var daha önce yoktu bende endişelendim tek yürürken başka zaman sıkıntım yok veya başka biryerimde ağrı kasılarımdan alt karna doğru
Nutellammm O haftalarda yürüyüş yapınca benimde olurdu biraz dinlenip soluklanırdım sonra geçerdi,dinlenince geçiyor mu farkettin mi