Esmabozkurt benimde sabahları ayaklarım ve ellerim aşırı şiş oluyor ve ağrıyor bir saat asla ne yürüyebiliyorum ne iş yapabiliyorum zorla lavaboya gidiyorum ovalaya ovalaya sonra açılıyor doktora sordum havalar çok sıcak bizim bile şişiyor gün içinde ayaklarını yükseğe kaldırıp sağında veya solunda istirahat etmemi söyledi birde aşırı suya önem veriyorum tuz tüketmem ama şişiyor yine ayaklarınızı kremle ovun oda iyi geliyor