Kizlar bebeğim 1 aylık başta süt çok olunca hızlı emiyordu bigazina süt kaçtı baya bı gecmedidi eşimde yanimdaydi annesi falan geldi çok korktum dizlerimi hissetmedim bide emerken ağzında biriiuor ya zor yutuyo bazen burnu tıkanık gibi ondan olir mu ? Bigazina kaçtığında napiyimm çok korkuyorum çünkü