Merhaba hanımlar iyi akşamlar sizlere bir şey danışmak istiyorum henüz 10 günlük lohusayken uçak yolculuğu yapabilir miyim yapacaksam nasıl sıkıntılarım olacak beni ve bebeği neler bekliyor acaba korktuğun gibi mi yani mecburum buna napcağımı şaşırdım
aramızda lohusayken yolculuk yapan var mı ?