Hanımlar selam.3.trimestara az kaldı.Dün gece kızımı rüyamda gördüm.Tam olarak hayal ettiğim gibiydi.Çok gerçekçiydi etkisinden çıkamıyorum😍Hamileliğin ilk haftalarında da cinsiyetini görmüştüm.Acaba diyorum malum mu oluyor?😂Doğmadan bebeğini rüyasında görenler var mı?