biyologelif bence tamamen bebeğin yapısı ile ilgili benim kızımda öyleydi 38haftada 2850 kilo doğdu yememede dikkat eder muz kaşar peyniri vs yerdim son zamanlarda da eş yaşlanması olmuştu yavaş kilo alıyordu ama çok sağlıklı doğdu bu erkek bebek yememe de çok dikkat etmiyorum açıkcası ama kilosu en başından beri hep önde gidiyor eşimde 5 kilonun üzerinde doğmuş ona cekmiş biraz diyorum kızımda bana ☺️ Çok kilolu olmasıda iyi değil 3 3bucuk kilo arası ideal bence