Besa Nasıl gidiyor ?? Uygulamaya göre doguma 2 gün kaldı ama tabi bebiiş ne zaman gelmek isterse o zaman
Bulutsevdasi Besa 37 haftalık olduk. Artık gelsin istiyorum. İri bir bebek son haftalara kalirsak sezeryan olma ihtimalim artıyor. Her gün pilates, yürüyüş, ılık duş merdiven hurma derken sanki hiç gelmicek gibi. Son 18 gün
Linam6868 Besa Ben kavuştum çok şükür darısı bekleyenlere insaAllah (40+3) oğlumu aldım kucağıma gelmese (40+6) suni sancıyla doğumum baslatacakti doktorum🙂 Rabbim isteyen herkese nasip etsin insaAllah bugün 6 gün oldu
Neslihnss Besa 40+1 beklemedeyiz bugün muayenede doktorum ağrılı uyarıcı verdim dedi açılmana yardımcı olsun diye akşamına nişanım geldi bakalım evdeyim bekliyorum 🥲
Tubican Besa yalancı sancı sadece yokluyor arada birde artık korkuyorum ya hareketlerini kontrol ediyorum