Hafizeevik benim iki yaşında bir kızım var adı gülşen. Ona hamileyken hep gülşen tusem koyucam diyodum ama koyamamıştım. İkincinin kız olduğunu öğrenince hep eylül dedim ama onu da ssvmediğim biri koyunca tusem olsun dedim hem eşimin isminin tersi hem anlamı güzel hem de ablasıyla uyumlu :)
Onun dışında Tusem İkra, Tusem Alya da uyumlu. Çok zor canım bu isim konusu 😊