ummu55 evet pijamayı çıkarmak gerekiyor canım ama ne bilim bantlı bez beni çok rahatsız etti açıkçası ikinci de bantlar tutmadı belimi kaşıdırdı tam kavramadı bedenimi ama belki daha iyisi vardır bana bi arkadaş vermişti artmış ve. Onu kullandım kendim de depent almıştım depent arttı hatta pedden bile rahat geldi bitene kadar kullandım 😆benim normal doğumdu o yüzden eğilip kalkmak çok zor olmadı