Ozlem2904 o zaman sormakta fayda var gerçekten. Ben de çok kilo aldığım dönemde şüphelenmiştim ama şükür çıkmadı bende. Umarım sizde de yoktur ve sadece bebişiniz büyüdüğü için acıkıyorsunuzdur. Bir de kuruyemiş kesmiyorsa bol protein içeren şeyler atıştırmayı deneyin, yumurta gibi mesela tabi seviyorsanız.