ysmn_1506 Ya tüm hamilelik dönemim boyunca toplasan 2 kere mide yanması yaşamış ben. Doğurmama 3 gün kalmış deli gibi mide yanması yaşıyorum. Öğürme derecesi. Var mı böyle olan???🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Seda_nrr ysmn_1506 ben yarım çay bardağı suya bir çay kaşığı karbonat atıp karıştırıp içiyorum miğde yanmam hamilelikten öncede vardı şimdi daha çok oluyor iyi geliyor bazen hem karbonat hem gaviskon şurup içiyorum kesiyor
Deletedmom23234 ysmn_1506 İyi yine şanslısın 3 günün kalmış benim 40 günüm daha var ve ölüyorummm her gün mide yanması 🥺😩
Zeyalkan ysmn_1506 Evet malesef son günlerde hatta son haftalarda aynı acıyı bende çekiyorum. Bende Çarşamba günü dogurcam yani 1 gün kaldı 🤗
ysmn_1506 Seda_nrr ya benim çok şükür hiç ilaçlık durumum olmadı. Üstelik son günlerim. Böyle kötü mide yanması görmedim….
ysmn_1506 Deletedmom23234 yaaaa ben çok şükür yaşamadım yanma. İlk dönem çok kusma yaşadım da yanma olmadı… Süt dene istersen