minikkusummm Evet kizlar cinsiyetimizi ögrendigimize göre artik isim arayisina resmen baslayabilirim sanirim 😂 ben Koray ve Yaman isimlerini begeniyorum esim ise Anıl ve Aras. Bu tarzda isim önerileriniz varmi? Sizin ogullarinizin ismi ne? ☺️🌸
Dilekcnkn minikkusummm 2 oğlum var nasipse üçüncü geliyor 😊 1. Can ,2. Kaan , 3. Oğlumun adını ise Doğukan koyacağız 😊😊 extra olarak Toprak , Aras, Ensar , Yağız, Yiğit, Eymen, Ediz isimlerini beğeniyorum 😊😊
Ladybird06 minikkusummm Oğlumun ismi Emir Mete💙 beğendiğim isimler: Bartu, Barış, Kayra, Doruk, Arda, Hazar, Yağız.
2erkekannesiii Yaman Aras çok güzel uyar bence oğlumun adı da Kayra ama Aras ın anlamı da at kılı demek
minikkusummm 2erkekannesiii evet ama iki farkli anlami daha var diye biliyorum biri sahip cikilan digeride irmak adi diye okumustum ama 🤷🏻♀️