Arkadaşlar 37+3 haftlık hamileyim bugün karnım çok değişik bi şekilde sertleşiyo göbek deliğimin orası çukur kalıyo kenarlarda tepe gibi oluyo sanki ikiz bebek var gibi sabahtan beri heralde 8 9 sefer oldu son 3 seferdirde kasıklarım ve bacaklarıma bi ağrı giriyo bacaklarım uyuşuyor gibi oluyo ilk hamileliğim bi bilgim yok doğum sancısı hakkında normalmi bu doğum sancısımı yoksa yarın bayram inşallah doğum sancısı değildir