irorkay Kızlar bir anda iştahım gitti zorla yiyorum. Niye olabilir? Bu haftada olanlar sizde de oluyor mu ya da oldu mu?
Mom567 irorkay evet bende 37 haftalığım bundan 1 ay öncesine kadar dakikada bir acıkıyordum şuan hamileliğimin başına döndüm hiçbişey yiyemiyorum kan ilacı kullanıyorum ondan mı acaba diyorum ama oda iştah açıyor diyorlar tam tersi 🤷🏼♀️
irorkay Mom567 kan ilacını ben 2 aydır kullanıyorum öylr bir etkisi olmadı. Bu 2 gündür iştahım gitti. 🤦🏼♀️