33+4 günlük hamileyim , ikinci gebeliğim ve karnım sürekli sert , ilk gebeliğimdede oluyodu ama bi dakika kadar sürüp geçiyodu ve bebeğin toplandığını hissediyodum , bunda öyle değil karnımın heryeri sürekli sert ve çok rahatsız edici bi haftadan uzun süredir devam ediyo hastaneye gidemiyorum acaba bi sıkıntı olurmu , böyle bişey başına gelen varmı , lütfen yardımcı olur musunuz?🥺🥺