napoliten_ O kadar sabırsızlıkla bekle bekle doğurama emi... .38+2 ne bi belirti ne birşey.Var mı benim gibi doğuramayaaaan , napıcaz kızlar fikri olan var mııı🙈🙈
krdmnsanemm napoliten_ gününe kadar aynıyız bende de tık yok🙄 korkuyorum doğuramıcam içimde kalıcak yavrum diye
Yekkk napoliten_ oooo daha çok erken karnında ne kadar durursa o kadar iyi hiç acele etme ben oğlumu 41.ci haftada doğurmuştum
napoliten_ Tugbasaka sen nerdeyse son haftadasın , normal olacağın için mi bekletiyor bu kadar şahsen ben öyleyimmm
OktayEsenglBa napoliten_ 36 haftada nst de sancı çıktı aman doktor iste yatırayım erken dogum yaparsın dedi o derece alttan muayene istedi kabul etmedim kizim hala gelmek istemiyor doktor ne derse desin 😁😁
Tugbasaka napoliten_ valla bilmiyorum ki 41 haftayı beklıyorum diyo. Bi senede çock doğcaak artk nerdeyse .:)
DeryaKaragc napoliten_ canım bende 38+5 oldum ne bir sancı ne bir doğum belirtisi var arada belime ağrı giriyor heyecanlanıyorum belki sancım gelir diye o da geçiyor
Tugbasaka Zagrozunannesi allahm bi an once doğrp kurtarmayı nasp etsın . İnsan dayanamıo piskoljm bozuldu ya :( gelsin artk kendımı çok yorğun hissedıyorm :s
Zagrozunannesi Tugbasaka amin ya aynen artık sağa sola dönerken bile zorlanıyorum ☹️ Bi de misafirlerim var ya onlarda benım doğumumu beklıyo artık o kadar yoruldum ki doğurmak ıstıyorum ki mısafırlerım gıtsın dıye 20 gun oldu geleli ama bizim oğlan gelmedi😭😭😭
Sinemkurtkarakussk35 napoliten_ dur kız daha ben 40+0 bekliyorum hiç geleceği yol pazartesi yatışa kaldım sanırkm😒
SevDin napoliten_ bende 38+4 hala hiçbir belirti yok beklemedeyim burda 40 haftalık hamile arkadaşları görünce daha çok beklicez galiba