snowpress Kızlar dün nişanım geldi bugün de ara ara karnımda kasılmalar sertleşmeler oluyordu son 1 saattir bel ağrısı başladı geçmiyor doğum mu başlıyor sizce?
Hellobaby2 Kuzum vallahi ben nişan geldikten 5 saat sonra doğum yaptım 😅 her an tetikte ol oyüzden. Hayırlı doğumların olsun inşaallah
snowpress Hellobaby2 ayyyy ben de artık doğurmak istiyorum sabahtan beri acaba doğum mu başlıyor düşüncesi beni iyice paranoyak yapti 😂😂
snowpress Ipekaras-1 aralıksız ve hala gecmedi ne olabilir ki bu doğum sancısı olsa aralıklı olurdu dimi
Haticeergunn Aralıklı ve düzenli olmalı. Kasılma 50 saniye filan sürüyor. Araligida degisyr 3 dakikada 1 e bire inince hastaneye gitme vakti geliyor
Ezgiparlak İki gün önce nişanım geldi 🤣 37+6 dayım bugun ara ara kasılmam sancım oluyor ama ciddi bi sancı olmadığı için gitmedim henüz doktora bekliyoruz nazlı kızın keyfini bakalım🤣