Hsrt1
Benim doktorum 12 haftalık söyledi
Ben hiç sormadım ilk çocuğum da onda dogurdum neyin vardı dedi oğlum var dedim
Güldü ve söyleyim mi dedi ben de olur dedim
Kız bu dedi ben de daha çok küçük ama dedim %90 kız olucak
Değişmez dedi emin olmak istiyorum dersen on gün içinde yeniden bakalım dedi ben gitmedim
Hayırlısı olsun inşallah 🤩
İlk oğlumu da 12 haftalık söyledi