iremgun cocoblog olur olur ben de öyle diyordum sonra kendime hep dedim 33 değil 38i göreceksin inşallah irem. Öyle öyle geçti zaman inşallah Allahın izini ile siz de ben de 38leri göreceğiz🙏🍀
cocoblog iremgun inşallah serklajdan sonra çalışmaya devam ettiniz sizde benim gibi değil mi ben 24.haftamı bekliyorum idari izin için inşallah sonrası daha kolay olacak
iremgun cocoblog ettim ettim. Hatta özeldeyim 24ten sonra bile devam ettim. Hangi şehirdesiniz acaba?
cocoblog iremgun inşallah olmaz sağ salim doğumunuz zamanında rahatça olur inşallah🤲 Allah yardımcımız olsun 💜💜
Ozgerginn cocoblog benim şuan 22+4 21 haftada oldum yani bugün tam bi hafta oldu. İğne verdi 5 günde 1 ve 2 ay çalışmamam gerekitigini söyledi sali günü heyet raporu almaya gidicez ağrım hiç bıseyim yok cik şükür
cocoblog Ozgerginn umarım herşey daha güzel olur 😊 bende işte dediğim gibi 12de oldum 18im şuan hala çalışıyorum 24.haftamı bekliyorum idari izin için siz nasılsınız serklajdan sonra💞💞
Ozgerginn cocoblog ben yatıyorum şuan 23+,2 yim anlamadığım neden 24 32. Haftada izne cikilmiyormu 🌼🌼
cocoblog Ozgerginn covid dolayısıyla 24.haftada başlıyor gebelerin izinleri ondan dolayı bende 19+1 oldum🙂
cocoblog Ozgerginn inşallah bir an önce geçiririz kurtuluruz raporda almak istiyorum ama doktor ısrarla vermiyor