Beybilerim Öncelikle hayırlı olsun cnm 🌸 daha yolun çook başındasın tadını çıkar 😇 ilk günlerimi mumla arıyorum valla 33+2 olduk biz o kadar zorlanmaya başladım ki sıcak bi yandan ağrılar bi yandan şapır şapır ter bi yandan gece uykusu zaten yok sağa dönsem sağdaki bebek kaburgama batıyor sola dönsem soldaki o yüzden felaket yani 🙈 ilk başlarda benim de tek gebelik gibi geçti çok şükür riskim kanamam olmadı bulantılarım hiç çekilmeyecek gibi değildi ama 24.-25.haftadan sonra ne olduysa oldu birden bebişlerin büyümesiyle vücut çok ağırlaşıyor cnm. O yüzden tavsiyem hazırlıklarını yaparken daha vakit var gibi düşünme alışverişini, çamaşır yıkama işini, ütüsünü, çanta hazırlamayı filan son zamanlara sakın bırakma. Gezerken çabuk yorulursun, işini hallederken halin kalmaz. 30′lu haftalara varasıya yavaş yavaş ufak ufak hallet her şeyini.